בכל הקשור לתחום עיצוב שמלות כלה, מגוון העיצובים הוא בלתי נגמר. עונת החתונות בפתח והמעצבים עובדים שעות נוספות על שמלות ייחודיות והקטלוגים השונים. האופנה החמה ביותר בשוק היום הן שמלות כלה וינטג' אשר נתפרות בסגנון תחילת המאה הקודמת.

 

בניגוד אולי למה שמקובל לחשוב, שמלות כלה אלה יכולות להעלות דווקא לא יקר במיוחד אפילו שהן המבוקשות ביותר. יש לציין, כי שמלות כלה וינטג' נחשבות לשמלות ישנות כך שלא כל שמלה יכולה להתאים לך. כדאי לגשת למעצב מקצועי או לתופרת על מנת שתוסיף לשמלה קצת מראה מודרני על בסיס העיצוב האותנטי של פעם.

 

אין ספק כי מבחר דגמי השמלות כלה המוצעות לנו היום הוא מבחר עצום עם אין סוף דגמים ועיצובים. התאמת השמלה לאופי האירוע הינו תנאי חשוב ביותר. אז למה מתאימות שמלות כלה וינטג' ? שמלות אלה יתאימו בעיקר לחתונה בסגנון כפרי או חתונה הנערכת בחיק הטבע, כלומר כל חתנוה המזכירה קצת באופייה סגנון עתיק כלשהו.

 

בכלל לארגן חתונה שלמה בסגנון אותנטי יכולה להיות מאוד מעניינת ומיוחד כאשר שמלות כלה וינטג' בהחלט יתאימו לחתונות בסגנון הזה.

 

כמו כל סוגי השמלות, גם שמלות כלה וינטג' יש במגוון רחב של צבעים ולא רק לבן. בין הגוונים שאפשר למצוא הם: צבע בז', שמנת, אפור ואפילו זהב. כמובן חשוב שהשמלה תתאים לצבע העור וגם לאופי.

 

מעצב שמלות מקצועי ידע לעשות זאת. אמנם שמלות כלה וינטג' מתאפיינות בסגנון עדין יחסית אך עדין אין זה אומר שהיא תהיה פשוטה ורגילה, להיפך, ניתן להוסיף לה עיטורים וקישוטים. בין אם זה נצנצים, אבנים, להוסיף לה תחרה או תפירה מיוחדת וכדומה.

 

ניתן לומר כי שמלות כלה וינטג' אלו הן שמלות בסגנון אותנטי ואם פעם בשביל למצוא שמלה כזו היה צריך לגשת רק לחנויות יד שנייה הרי שהיום אפשר למצוא אותן בכל סטודיו שהמעצבים שם מעצבים שמלות כלה וינטג' המתבססות על אופנת המאה הקודמת.

 

כמובן שתמיד ניתן לשלב בין האותנטיות של פעם לבין המודרניזציה של היום, משמע הסגנון והעיצוב עצמו יהיה בצורת וינטג' בעוד קווי התפר יהיו אופנתיים של היום כמו הרקמות והמחשופים.

שמלות כלה וינטג'

שמלות כלה וינטג'

אתר האירועים
של ישראל

אתר האירועים של ישראל |