לבחור שמלה לאירוע זו בהחלט משימה לא קלה. המבחר הגדול הקיים בשוק של שמלות הערב במרכז או באזור אחר מקשה עלינו את הבחירה. לפעמים אישה כל כך רוצה שמלה ספציפית שהיא מוכנה להוציא סכום לא מבוטל עבורה. גם אם מדובר בסכום שאינו תואם למצבה הפיננסי.

 

מילא זה, רוב הנשים גם יעדיפו לבחור שמלת ערב נוצצת ובולטת גם אם זה בא על חשבון הנוחות שלהן שזו כמובן טעות. תמיד חשוב וכדאי להרגיש בנוח עם השמלה כדי שתוכלי ליהנות ממנה ולא רק כדי שאנשים ירעיפו עליה שבחים.

 

לרוב מעצבים העוסקים בתחום עיצבו שמלות כלה מתמחים גם בתחום עיצוב שמלות ערב. לכל מעצב כמובן יש את סגנון העיצוב הייחודי לו ואפשר למצוא אלפי דגמים מדהימים המתאימים לכל סוג אירוע. החל מאירוע בר\בת מצווה, חתונות או סתם שמלה לאירוע חברתי בערב. מחיר של שמלת ערב נע סביב מאות ועד אלפי שקלים לשמלה. תלוי לרוב באיכות הבד ממנה עשויה השמלה.

 

מומלץ לבדוק ולשאול היטב אילו מעצבים הינם המובילים ולא להתפתות בהכרח לזול ביותר. כמובן שאין צורך להשתולל ולהוציא סכום עתק על שמלה, הכול צריך להיעשות בצורה מידתית והכי חשוב, שתאהבי את השמלה ותרגישי איתה הכי נוח בעולם.

 

עיצוב  זהו תחום ההולך וגדל ככל שעובר השנים. מבחר הדגמים של שמלות ערב כמו גם הסגנונות שיש הוא בהחלט מבחר גדול ומרשים. מעצבים מקצועיים בעלי ניסיון בתחום ידעו להתאים לכן שמלת ערב בדיוק למידכם ותגרום לתחושת זרימה כאילו השמלה נתפרה במיוחד בשבילך.

 

זאת בעזרת אבחנה חדה של אזורים לא רצויים בגוף שצריך להסתיר וחשיפה של האזורים היותר מחמיאים. כמובן שהמחיר הוא גורם משמעותי בבחירת השמלה ו\או המעצב ומי שיש לה תקציב מוגבל לא תוכל להרשות לעצמה לרכוש שמלה באלפי שקלים.

 

מה ללבוש לאירוע זה יכול להיות כאב ראש לא קטן. בעיקר לנשים. מבחר הבגדים והעיצובים  שיש היום לאירועים הוא בלתי נגמר. מה ללבוש? חצאית עם חולצה? ללכת לחנות ולבחור שמלת ערב יפה ואלגנטית? או אולי בכלל ללכת על אוברול אופנתי.

 

בכדי לבחור את הבגד המתאים חשוב גם להתאים אותו לאירוע ולחשיבות שלו מבחינתך. לאירועים חשובים כמו חתונות נשים מעדיפות ללבוש שמלת ערב ייחודית ומרשימה. זאת לרוב כאשר מדובר באירוע של מישהו מקרבה ראשונה.

שמלות ערב

שמלות ערב

אתר האירועים
של ישראל

אתר האירועים של ישראל |